versions nucli

hola gent!

fa un temps que vaig delegar als paquets linux-image** el tema de la compilació del nucli i ara visc la mar de tranquil ;) Però fa uns dies que intento instal·lar-me uns drivers d'una wifi i, a l'hora de compilar-los via m-a se'm queixa que no tinc les fonts/capçaleres que corresponen a la versió del nucli.

la imatge que tinc instal·lada (via paquet debian) és aquesta: linux-image-2.6.18-3-486
(un uname -r em dóna això: 2.6.18-3-486 )

i intento buscar les capçaleres corresponents a aquesta versió i no existeixen! via apt-search només em surten els headers d'una versió superior (linux-headers-2.6.18-4) i mirant-ho a packages.debian.org, 3/4 del mateix. Vaig instal·lar-me aquesta versió superior, pensant que inclouria les 'menors', però tampoc puc compilar el maleïts drivers.

està clar que m'hauré de passar a una imatge superior del nucli manualment (amb apt, però, res de compilar!), però la curiositat se'm menja ;) i no puc evitar enviar un missatge a la llista. Com és que existeix una imatge del nucli i no les seves capçaleres? a més, he vist que /usr/src/linux m'apunta al directori corresponent als headers de la 2.6.18-3, que no existeix.... potser canviant aquest enllaç m-a em faria cas?

apa, gràcies i salutacions,

pau.