Re: targeta wifi

En/na rpb ha escrit:
> Doncs he provat el driver per xips acxXXX i funciona millor que amb
> ndiswrapper. Potser noto que les transferències són un pèl més lentes
> en fitxers grans, però molt més estables, ja no tinc problemes. S'han
> de fer algunes provatures, doncs n'hi ha unes quantes versions, però
> sembla que he trobat una que funciona decentment. Això si, precisen
> d'un firmware que desconec si és lliure o no, suposo que no gaire.
> Només em surten uns estranys missatges en l'arrencada, com:
>
> acx: unknown EID 42 in mgmt frame at offset 58. IE: 2A 01 04

Es un problema conegut per l'upstream... un dia o altre el resoldran...

> com això, una pila, canviant els números. Sabeu què vol dir? Sembla
> una cosa que passa molt a Alemanya... tot el que trobo a google està
> en alemany!!!
>
> De fet no impedeixen que la cosa funcioni, això si, sense xifrat wpa
> (que crec que amb ndiswrapper tampoc anava, per això no el feia
> servir.

A la versió estable, encara no suporta el wpa, tan sols ho fa en la
versió de desenvolupament (inestable).

> Una altra cosa estranya, al final de tot em diu :

Hi ha una versió que suporta el wpa, però no està encara a debian, no em
vaig atrevir a pujar-la a Debian, ja que estavem massa a prop del freeze.

> wlan0: duplicate address detected!

Altre problema conegut.

> No tinc idea a què es pot referir, no tinc res duplicat a
> /etc/networks/interfaces. Alguna idea?
>
> No sé on c*ll*ns vaig veure que la meva targeta només anava amb
> ndiswrapper. Està clar que amb el google no t'has d'aturar mai amb el
> primer que trobes i has de filtrar una mica. Gràcies a tots per les
> sugerències.

tinc una versió una mica més actual del controlador a la meva web [1]
preparat com a paquet. La versió amb suport de wpa la pots trobar amb el
nom acxsm [2]. Jo la segona encara no l'he provada... es va morir la
meua tarja abans i ara en tinc un altra.

[1] http://xerakko.homelinux.com/acx100-source_20070101-1_all.deb
[2] http://www.cmartin.tk/acx/