Re: targeta wifi

pot ser que estiguis carregant el mòdul antic, encara?
No, vaig desinstal·lar el ndiswrapper. M'he patejat tot /etc/mod* i no
veig res que pugui ocasionar això. Passejant per google, he trobat
vàries coses: que si un bug a acxXXX, que si problemes amb el
network-manager, que si això, que si allò. Per no anar provant-ho tot
i espatllant més coses, com que la connexió funciona acceptablement,
ho deixo tal qual, i apa. I si en tinc dos, doncs millor que una.

una altra cosa que pots fer és provar amb el module-assistant
si, el driver acx el vaig instal·lar amb el m-a. La meva vida ha
canviat des de que el conec, com amb el fairy.

jo gastava l'ndiswraper amb encriptació wpa sense problemes
crec (sense estar massa segur) que la funcionalitat del ndiswrapper
varia segons la targeta, en algunes funciona tot i en altres algunes
coses no, com el mode promiscuu (m'agrada aquest nom!), wpa...

Ricard