Re: targeta wifi

hola!

> wlan0: duplicate address detected!

pot ser que estiguis carregant el mòdul antic, encara?

> No tinc idea a què es pot referir, no tinc res duplicat a
> /etc/networks/interfaces. Alguna idea?

en algun lloc (crec recordar a l'/etc/modules) se li diu quin mòdul utilitzarà la interfície wlan0. si tens duplicada l'entrada, una pel nou mòdul i l'altre per l'antic, suposo que aquest missatge és més o menys és normal. Però en qualsevol cas, a l'/etc/networks/interfaces no la hi trobaràs, la repetició de la targeta.

una altra cosa que pots fer és provar amb el module-assistant (o assistent.... parlo de memòria). jo vaig provar-lo fa poc i em va semblar genial. un cop instal·lat el paquet, es cria via : m-a --help ;) però t'ajuda a carregar els mòduls del nucli (si existeixen en forma de paquet debian, crec) i simplement vaig trobar-lo molt senzill i pràctic. prova-ho abans d'editar l'/etc/modules a pèl, que amb aquestes coses mai se sap...

apa, a veure si et serveix..

ah! i per cert. jo gastava l'ndiswraper amb encriptació wpa sense problemes.... només perquè en quedi constància ;)

salutacions ,

pau.