Re: targeta wifi

Doncs he provat el driver per xips acxXXX i funciona millor que amb
ndiswrapper. Potser noto que les transferències són un pèl més lentes
en fitxers grans, però molt més estables, ja no tinc problemes. S'han
de fer algunes provatures, doncs n'hi ha unes quantes versions, però
sembla que he trobat una que funciona decentment. Això si, precisen
d'un firmware que desconec si és lliure o no, suposo que no gaire.
Només em surten uns estranys missatges en l'arrencada, com:

acx: unknown EID 42 in mgmt frame at offset 58. IE: 2A 01 04

com això, una pila, canviant els números. Sabeu què vol dir? Sembla
una cosa que passa molt a Alemanya... tot el que trobo a google està
en alemany!!!

De fet no impedeixen que la cosa funcioni, això si, sense xifrat wpa
(que crec que amb ndiswrapper tampoc anava, per això no el feia
servir.
Una altra cosa estranya, al final de tot em diu :

wlan0: duplicate address detected!

No tinc idea a què es pot referir, no tinc res duplicat a
/etc/networks/interfaces. Alguna idea?

No sé on c*ll*ns vaig veure que la meva targeta només anava amb
ndiswrapper. Està clar que amb el google no t'has d'aturar mai amb el
primer que trobes i has de filtrar una mica. Gràcies a tots per les
sugerències.

Ricard