Re: targeta wifi

On 3/29/07, Marc Torres <sarinyo@gmail.com> wrote:
El 28/03/07, rpb ha escrit:
> Em podeu recomanar una targeta wifi que funcioni perfecte a Linux?
> Vull dir sense ndiswrappers ni res d'això. És que ara faig servir una
> d-link amb ndiswrapper, que té un comportament estrany... En principi
> funciona normalment, però quan he de moure fitxers molt grans, des de
> la màquina amb aquesta targeta cap a una altra, es bloqueja. I no sols
> la targeta, sino que tot els sistema gràfic se'n veu afectat i he de
> reiniciar-la. A més, també causa problemes en la màquina que rep
> aquests fitxers, i les he de reiniciar les dues. Curiosament això no
> [...]
Hola Ricard,

és curiós perquè jo tinc una D-LINK, una d-link DWL-AG520+ (és PCI amb
antena exterior), i la faig anar amb els drivers de MadWifi (porta
chipset Atheros). A mi em va de conya, la tinc en mode master fent-la
servir com a punt d'accés, sense cap problema des de fa poc més d'un
any...

Això sí, aquesta val una mica més de 20 €, si no recordo malament em
va costar uns 60 €.

Salut,

Marc.

--
"Only after the last tree has been cut down.
Only after the last river has been poisoned.

Justament fa dues setmanes en vaig comprar una "que no em donés
problemes" i em van encolomar una Linksys amb la qual no en vaig
sortir; mirant a https://help.ubuntu.com/community/WifiDocs vaig veure
que la D-link-520+ que tenia al pc vell funcionava "out of the box", o
sigui que la vaig posar al nou on tinc l'Ubuntu corrent i certament,
"out of the box" (vaig tornar la Linsys de 49 EUR i en vaig comprar
una altra de 25 per al pc vell). El model exacte: DWL-520+ 22Mbps PCI
Wireless

Tomàs
--
GnuPG: 0x2D1296BA