Re: targeta wifi

> Em podeu recomanar una targeta wifi que funcioni perfecte a Linux?
> Vull dir sense ndiswrappers ni res d'això. �s que ara faig servir una
> d-link amb ndiswrapper, que té un comportament estrany... En principi
> funciona normalment, però quan he de moure fitxers molt grans, des de
> la mà quina amb aquesta targeta cap a una altra, es bloqueja. I no sols
> la targeta, sino que tot els sistema grà fic se'n veu afectat i he de
> reiniciar-la. A més, també causa problemes en la mà quina que rep
> aquests fitxers, i les he de reiniciar les dues. Curiosament això no
> [...]

Jo les darreres que he comprat són unes Conceptronic usb C54RU que
funcionen prou bé amb http://rt2x00.serialmonkey.com/rt73-cvs-daily.tar.gz
i fins i tot es poden posar en mode monitor i jugar una estona amb
l'airsnort i les wifis dels weïns, tot a nivell purament didàctic ... per
postres costen uns 20 eurillos que tampoc és cap fortuna.