targeta wifi

Em podeu recomanar una targeta wifi que funcioni perfecte a Linux?
Vull dir sense ndiswrappers ni res d'això. És que ara faig servir una
d-link amb ndiswrapper, que té un comportament estrany... En principi
funciona normalment, però quan he de moure fitxers molt grans, des de
la màquina amb aquesta targeta cap a una altra, es bloqueja. I no sols
la targeta, sino que tot els sistema gràfic se'n veu afectat i he de
reiniciar-la. A més, també causa problemes en la màquina que rep
aquests fitxers, i les he de reiniciar les dues. Curiosament això no
passa si el fitxer gran l'he de moure des de fora cap a aquesta
màquina. Dedueixo que deu ser degut a que el funcionament amb el
"parxe" ndiswrapper no acaba de ser del tot correcte. (si sospiteu
alguna altra causa, m'ho dieu). Com ara són relativament barates, he
pensat de canviar la d-link per una amb suport nadiu a Linux. Quina em
recomaneu? Més que dir-me que porti Prism o Atheros, millor la marca -
model, que em serà més fàcil de demanar a la botiga.

Ricard