Re: Recuperar partició

Hola,    (perdona pel mail duplicat, Pau)

el testdisk té pinta de solucionar bons problemes. De fet gairebé he pensat que ho arreglaria, però no ha pogut. Al final he trobat un parell d'eines que cerquen exclusivament la capçalera de jpeg. Fantàstic per a la meva situació, així que m'he oblidat de recuperar el disc sencer i ara tinc la màquina com boja rastrejant el disc dur en busca de jpegs.

Al final l'ha que m'ha anat bé és 'recover'. A més sembla que té un complement que es diu 'sort-pictures' que les mira d'organitzar una miqueta en subdirectoris. Les dues les podreu trobar a etch.

$ aptitude search recoverjpeg
i   recoverjpeg           - Recover jpeg pictures from a filesystem image

Gràcies a tots per la vostra ajuda !! Per cert, que he fet alguna prova bastant canyera amb el live "gparted" i em dona la sensacio de que va més fi que el de debian, o sigui que renego del meu comentari anterior.

Salut.
Marc///

El 20/03/07, Pau Tallada Crespí <pau_tallada@telefonica.net> ha escrit:
A Dimarts 20 Març 2007 18:21, Marc va escriure:
> Gràcies a tots per ser tant ràpids !!!
> Quan acabi el dd les provaré, si és que no m'impaciento abans i el paro !!!

Per accelerar-ho pots provar el ddrescue.

> Miraré el testdisk i el ultimate boot cd, a veure si m'ho arregla. Espero
> que no em passi com amb el gparted - cd, que em pensava que seria una
> distro per a recuperació, i m'he trobat que només porta el gparted i
> comandes que ja tenia a la meva distribució.
>
> Pere:
> Provaré les comandes que em dius, tot i que ja he fet
> mount /dev/hda1 /mnt/windows -t ntfs
> i res de res.
Si no aconsegueixes muntar-lo, sempre et quedaran les eines de l'estil del
magicrescue, foremost, etc..

--
| Pau Tallada Crespí                        GNU/Linux User : #345498 |