Re: primeres compilacions

En/na Xablab ha escrit:
> holes,
>
> he intentat iniciar una sessió en anglès i peta pel mateix lloc.
> l'anglès que trio a la pantalla blava de l'inici de sessió es posix/c
> english, és el que cal?
>
> també he intentat fer ./configure ;  make havent fet export
> en_gb-utf-8 (o algo així que un colega em va suggerir per "canviar
> l'entorn") però peta al ca.gmo, o qualsevol si es comenta la línia ca
> o de. seguirem buscant!
>
> josep maria, de quin arxiu he de modificar aquest locale?
>

> salut
>
> El 19/03/07, Josep Ma. Ferrer ha escrit:

Hola!

     Per canviar el locale, n'hi ha prou amb fer l'ordre "LC_ALL=en_US"
(sense les cometes) en el mateix terminal que compilaràs. Si fas l'ordre
"locale" abans i després de canviar el locale hauries de veure com han
canviat les variables regionals.

     Però crec que el problema que hi ha amb la compilació és el que et
va explicar l'Ernest. Tot i que dona problemes amb el locale, sembla que
continua.

     Sort!
--
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |