Re: backup en DAT

Prova amb backula i flexbackup. Amanda també et pot servir. Sinó, amb dd, cpio
i buffer ho pots fer "a mà".

La meva experiència amb cintes és bastant limitada, sempre les he trobat un
maldecap (que si rewinds, que si canviar-les...) i sempre he trobat que son
molt cares pels pocs gigues que emmagatzemen. Personalment prefereixo un disc
dur extraible, solen tenir més capacitat i sobretot flexibilitat alhora de
restaurar dades (no depens d'un hardware^H^H^H^H^H^H^H^H maquinari
específic), i son molt més econòmics.

El Wednesday 21 March 2007 16:59, rpb va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona