Re: Recuperar partició

Gràcies a tots per ser tant ràpids !!!
Quan acabi el dd les provaré, si és que no m'impaciento abans i el paro !!!

Miraré el testdisk i el ultimate boot cd, a veure si m'ho arregla. Espero que no em passi com amb el gparted - cd, que em pensava que seria una distro per a recuperació, i m'he trobat que només porta el gparted i comandes que ja tenia a la meva distribució.

Pere:
Provaré les comandes que em dius, tot i que ja he fet
mount /dev/hda1 /mnt/windows -t ntfs
i res de res.

I la clau, és que té eines per arreglar errors dels discos i demés...
Val a dir que l'Ultimate Boot CD no l'he hagut de fer servir de moment
(creuem els dits), però el Hiren Boot anava força bé. [clar si no es
pot recuperar, no es pot].

Au, salut!

--
            Marc