RE: Dubte amb Samba

   Perfecte, es exactament el que necesitava.

   Moltes gracies,

-----Mensaje original-----
De: rpb [mailto:rpbsant@gmail.com]
Enviado el: jueves, 15 de marzo de 2007 19:31
Para: Llista debian català
Asunto: Re: Dubte amb Samba

Com que tot cristo estarà preparant la farra de demà, ja et contesto jo, que em quedo a casa (snif).
Crec que pel que vols, n'hi ha prou en canviar:

security = user

per

security = share

Ara, qualsevol pot escriure i llegir a /public. Configuració insegura, però farà el que vols si ho utilitzes en un entorn segur. Si ho comparteixes per internet, pensa que qualsevol pot llegir i escriure aquí...

rpb