Re: Ftp

Prova de fer l'FTP en mode passiu.

Perquè sinó, l'FTP intenta obrir el port 20 per les transferències.

El Wednesday 14 March 2007 18:29, Ramon Cuñé va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona