Ftp

Bones,

tinc un debian sarge connectat a un router adsl, i m'agradaria que
quant em fessin un ftp sobre aquesta màquina al port 1045, això em
connectes amb la ip 62.37.X.X port 21. Com ho puc fer?
És que ho he provat amb iptables, i em fa la connexió a la màquina, i
aquesta em demana l'usuari i la contrasenya del ftp, fins aqui tot
correcte. El problema el tinc quant ja soc dins i intento fer un ls o
un get,ja que em dona el següent error:
425 Unable to build data connection: Connection refused

En canvi el cd i el pwd em funcionen perfectament.

Salut!