fonts kde a gnome

Encara que habitualment faig servir gnome, hi ha una sèrie
d'aplicacions per kde que m'agraden més que la seva contrapart en
gnome, com amarok o k3b, per exemple. El problema que tinc amb elles,
és que sota gnome em surten amb unes fonts enormes. Hi ha alguna
manera de solucionar això?

rpb

P.D. M'agradaria poder venir a la farra de divendres i poder posar
cares a tots els noms, però m'acaben d'operar un peu i estic tirat a
casa. Per als qui hi aneu, bon profit i aneu amb compte per si els
mossos de quadra us fan bufar.