Re: Muntatge de unitats de xarxa

A Dijous 08 Març 2007 13:18, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:
> Hola,
>
> tinc un problema amb dos màquines que administro molt rar i no trobo quina
> cosa deu fallar. Les dues màquines monten el /home d'una unitat nfs d'un
> servidor debian i quan reboten, malgrat que està en el fstab no el munta.
>
> Un cop arrencat la màquina, només en cal entrar com a root, fer mount -a i
> ja està.
>
> Algú em podria dir quin pot ser el fallo?

Perquè no ens poses la línia del fstab?
Jo en el meu cas hi tinc:

# El repositori comú del GEC exportat per NFS
<adreça IP que no publicaré>:/mnt/repo        /mnt/repo       nfs
rw,user,noauto,rsize=8192,wsize=8192,hard,intr  0       0

El suport per NFS com és: el del kernel o el d'espai d'usuari?

Orestes.