Re: Debianites caliuencs- proposta de sopar

En/na Lluís Gras ha escrit:

> Bones ...
>
> Avui he anat a dinar a la taska i he aprofitat l'avinentesa per
> comentar-li a l'home dels bolets, l'Iñaki, les nostres intencions.
>
> En principi tenim ja una opció de futurs per al divendres 16 del present,
> urgent confirmar el número d'assistents +-1, el menú no serà negociable,
> és a dir menjarem el que hi hagi al mercat i que en última instància es
> redueix a menjar el que et portin a taula i com a molt dir prou ...
>
> <Logística>
>
> Els de Terrassa teniu un C4, no em pregunteu que collons és, a les 22:44
> [...]

	Em sembla molt bé, tant l'horari com la planificació. En principi, tinc
previst anar-hi en moto des de BCN, però si cal, puc agafar el cotxe i
portar fins a 4 persones més -sortida des de Gràcia- (mailto:txemaq
ensaïmada gmail punt com).

	Josep Ma.

--
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |