Re: Debianites caliuencs- proposta de sopar

> I sempre que els trens arribin a l'hora i no hi hagi cap motí... :-)
>
> P.D: jo hi vinc

Bones ...

Avui he anat a dinar a la taska i he aprofitat l'avinentesa per
comentar-li a l'home dels bolets, l'Iñaki, les nostres intencions.

En principi tenim ja una opció de futurs per al divendres 16 del present,
urgent confirmar el número d'assistents +-1, el menú no serà negociable,
és a dir menjarem el que hi hagi al mercat i que en última instància es
redueix a menjar el que et portin a taula i com a molt dir prou ...

<Logística>

Els de Terrassa teniu un C4, no em pregunteu que collons és, a les 22:44
directe Molins de Rei - Terrassa.

http://www.renfe.es/cercanias/barcelona/index_horarios.html

En cas d'emergència i si puc passar un control antidoping, servidor i el
buga de la senyora us acompanyaran on faci falta.

Com a últim recurs i en funció de l'espesor de la boira hi ha un Ibis
Hotel a 150 metres en "línia", a 59 ? la ...

Horari aproximat.

Hora de trobada: 8:30
Sopar 9:00-9:30

</logística>