es busca: administrador de sistemes per l'ICFO

    Aquest any dec estar de sort i m'ha sortit una feina llaminera
(http://www.iua.upf.es/mtg/). El lloc de treball que deixo m'agrada prou com
per recomanar-lo a qui pugui interessar.

	http://www.icfo.es/

    És una posició d'administració de sistemes Linux; fonamentalment,
Scientific Linux, espero que això no converteixi el mail en off-topic. :-)
L'ambient és distès, és un institut d'investigació, molt semblant al d'una
universitat. Hi ha mitja dotzena de servidors amb serveis més o menys típics
(Samba, webs, Mysql) i un petit cluster HPC. Ocasionalment cal fer una mica
de help-desk de PCs, mantenir la web... Una mica de tot, com en qualsevol
casa "petita".

    No tinc cap problema a donar més detalls. Suposo que un dia d'aquest
publicaran una oferta "amb cara i ulls", ja la reenviaré a la llista. Els
corre pressa, si a algú li fa "tilín" que no badi.

--
### Jordi Funollet