Re: Debianites caliuencs- proposta de sopar

A Dilluns 05 Març 2007 23:18, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> Hola,
>
> la gent de caliu va tenir reunió el dissabte i proposa fer sopar aniversari
> de caliu i trobada de debianers-catalans el divendres 16 de
> març.
>
> Personalment em sembla molt bé la proposta d'en Lluís Gras per anar a
> Molins, sempre que hi hagi trens (crec que en Xavi va mostrar uns quants)
>
> Vinga,
>
> a disposar.
>
> Leo

Jo m'hi apunto, el 16 de març.

* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *