Re: Colla de sosos !!! ... i potser alguna sosa.

> Xavi Drudis Ferran dixit:
>
> Jo havia acabat entenent que el de Debian-users-catalan era avui i el de
> Caliu
> divendres vinent.
>
> Avui no puc, divendres vinent si. Si l'excusa és Debian o és Caliu, m'és
> ben
> igual. ;-) I si són dues excuses, doncs millor.
>
> --
> ### Jordi Funollet
> ### http://www.terraquis.net

A veure la cosa era que en principi ho havíem aplaçat al divendres nou,
però entre que aquesta setmana he estat "perdut" i que la gent no ha
respirat "gaire" doncs que tot plegat està d'impasse ...

A mi també m'està bé, fer-ho plegats tal com plantejava en Leo, de fet
mentre no sigui "revueltos" qualsevol excusa és boníssima per desaparèixer
una estona ;-)

Tanta tecnologia i no hi ha manera de quedar ...