Re: Colla de sosos !!! ... i potser alguna sosa.

On Mon, Feb 26, 2007 at 06:24:14PM +0100, Lluís Gras wrote:

> En Leo ja m'havia comentat alguna cosa ...
>
> Suposo que es podria traslladar al divendres 9, per mi no hi ha cap
> inconvenient.
>
> La resta ja direu ...

No és que sigui noticia tractant-se de mí. Però ja m'he perdut.
Ara mateix sembla que el sopar aniversari de Caliu s'ha traslladat
al divendres 9 per no coincidir amb el de debian (tot i que trobo
que la idea del Leo de fer-los coincidir era més bona) i casualment
el de debian també es trasllada per no fer-lo coincidir amb el de Caliu.
I com que tots dos es traslladen, doncs tornen a coincidir.

I per afegir més emoció no està del tot clar si el de debian s'ha traslladat
o no...

Buaa!!!! Ja no sé què fer...