Veure la TV analogica a linux

Bones llista,

recentment m'he comprat una targeta de televisió per USB, concretament
és una Hauppauge wintv-hvr 900 i híbrida. M'he passat per milers de
forums i llistes buscant informació sobre com fer funcionar la TV
analògica en linux, però la cosa no acaba de rutllar.

La imatge amb el tvtime es veu de meravella, l'únic fallo que hi ha és
el só. No puc obtenir cap só dels canals sintonitzats. He comprovat que
en el mesclador no estigues el canal desactivat, que esd no emprenyes i
mil solucions obscures que es mencionen a la wiki de linuxtv. Però la
cosa no vol funcionar.

A algú li ha passat algo similar i ho ha pogut solucionar? És una mica
frustrant perquè solament em funciona correctament a windows i allà com
que treballo una mica cohibit.

Gràcies per l'ajuda,

Xavier

PD: Estic al límit d'hores treballades sobre windows, no se si la meva
integritat psíquica aguantarà més dies.