Re: rosegarden

On Sat, 24 Feb 2007 21:41:14 +0000
Albert <alatak@gmail.com> wrote:

> El ds 24 de 02 del 2007 a les 20:01 +0100, en/na rpb va escriure:

> Ja som dos despistats, no se si t'ajudarà però si tinc problemes amb el
> so mato "artsd" o "esd" i normalment s'arregla.
> No en facis massa cas però.

a rosegarden em sembla que li agrada jackd
jackd - JACK Audio Connection Kit (server and example clients)

mira de tenir configurat la sortida d'audio, si amb artsd, alsa o jackd.

si es jackd has d'arrencar el dimoni (servidor),  ho pots fer molt facilment amd qjackctl, i despres arrencar rosegarden.

sort,

8-)

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d