rosegarden

Hola
No aconsegueixo fer que soni la reproducció de so al rosegarden. La
meva targeta és una SB Audigy. Com que apart d'això tenia altres
problemes amb el so (alguns reproductors funcionaven i altres no) m'he
baixat un fitxer .asoundrc que m'ha solucionat part dels problemes
(soundjuicer no sonava i ara si) però segueixo sense so al rosegarden
i grip, per posar dos exemples.

He de reconèixer que el so a Linux em despista molt (que si alsa, oss,
esd, gstreamer,  arts...). Jo intento que tot funcioni utilitzant
només alsa, però francament, molts cops no sé ni què faig quan remeno
la configuració del so.

Si hi ha algun músic aficionat que ho hagi aconseguit, agrairia
l'ajut. O si em pot redirigir a algun tutorial, també s'agrairia. He
seguit els passos del manual de rosegarden, però amb la frustració
habitual de quan et diuen:

"... i amb tots aquests passos ja tenim el so configurat i funcionant..."

i a tu després d'imitar els passos com un mico, no et funciona res... :-(

Sé que hi ha distribucions específiques per audio, però jo preferiria
utilitzar la meva habitual, doncs només necessito aquestes eines a
nivell d'aficionat, no professional.

M'agradaria esborrar-li el somriure de suficiència de la jeta d'un
amic meu, que té un Mac (reconec que és standard "de facto" per qui
vol treballar amb audio fent servir un ordinador) demostrant-li que
"amb un PC i software lliure, també".  Ajudeu-me a baixar-li els fums!

RPB