Re: Hip hip birra !!!

Jo m'apunto en els enfillalls + fideua + ...
Ara ve hi hauria que organitzar el transport

El 23/02/07, Lluís Gras <serni@serni.net> ha escrit:
Bones a tots i totes ;-)

Recapitulem ...

De moment els que respirem som:

Josep Mº Ferrer
Leopold Palomo
Orestes Mas
Jaume Sabater I o II ( un dels Jaumes ;-) )
Toni Hermoso
Lluís Gras

Hauríem de concretar l'hora i el programa d'actes, és a dir, escollir entre:

Opció A:

Cervesetes, vinet, cava i enfilalls.

Opció B:

Negociem ( ja entendreu el perquè ... ) alguna mena de menú més el·laborat.

Enfilalls + Fideuà + ... , entrecots sempre n'hi ha.

La tasca es troba a la cruïlla del Carrer de la Mujada amb Passeig del
Terraplè de Molins de Rei, hi ha un aparcament molt gran i proper, un Ibis
Hotel us pot servir per situar-vos.

http://maps.google.es/maps?f=q&hl=ca&q=Molins+de+Rei&sll=41.416213,2.011056&sspn=0.010106,0.027122&ie=UTF8

Molt probablement servidor hi vagi el proper dilluns i ja començaria a
mentalitzar a l'Iñaki, home de bolets i bicicleta.

PD: Sobretot que a ningú li passi pel cap de demanar-li una Coca Cola
Light al home dels bolets per que té un sentit de l'humor peculiar i seria
capaç d'enviar-nos a sopar allà on es pasta el fang.

Ja direu ...