Re: No estem sols ... ( off topic )

Ostres!!!!

Li has dit almenys que s'apunti a debian-user-cat?? Així la coneixem ;)

Salutacions :-)

El 21/02/07, Lluís Gras < serni@serni.net> ha escrit:
Avui al migdia tornava de l'escola cap a casa, el tedi habitual ... línia
blava, Diagonal/Provença, ferrocatas ... i casualment al meu costat s'ha
assegut una mossa ( noL ) de bon veure, jo diria que força eixerida, el
cas és que s'ha posat a llegir un llibre sobre seguretat i Linux i no he
pogut evitar dir-li que el material en qüestió tot i que vàlid ja estava
una mica obsolet, cosa que ha reconegut amb un català força correcte però
que denotava la procedència forània de la ponzella. El millor ha vingut
després quan m'ha preguntat quina distribució emprava i jo he contestat
que Debian amb ganes d'afegir-hi un off course i sorprenentment ha
contestat que ella també, resumint que un cop recuperat de la impressió i
abans de declarar-li el meu amor etern he recordat que estic casat i
afillat i que tinc una edat més de fer punta al coixí que d'afuar l'eina
... que hi farem ;-)

PD: Amb en Josep Ma Ferrer hem estat parlant de la possibilitat de fer
unes cervesetes + enfilalls el divendres 2 de març a les 20:00 a la tasca
de Molins de Rei, si algú s'anima podria donar senyals de vida ...