Re: OpenOffice i ODBC

Busca algun lloc (odbc o openoffice ) on puguis posar el parametre
DelimiterIdentifier='No'

El 21/02/07, Josep Molero i Puig <josep.molero@sp.procap.com> ha escrit:

He instal·lat els paquets  :

unixodbc
unixodbc-bin (que porta un front-end gràfic que està força bé per a la
configuració de connexions)
tdsodbc (drivers per a la connexió a servidors MS-SQLServer; suposo que
funcionaria per Sybase)

A partir d'aquí, i configurant el SQLServer per a que utilizi seguretat
MIXED o STANDARD, puc executar consultes SQL des d'isql, des la una pantalla
de terminal.

El problema el tinc des d'OpenOffice.
Puc obrir l'orígen de dades de de per exemple el CALC, o el BASE.
Des del BASE, quan intentes obrir una taula o fer una consulta, la part que
fa la crida a l'ODBC posa cometes dobles per qualificar el nom de la base de
dades, del propietari i de la taula; i llavors l'ODBC dona un error.

Per exemple, si la base de dades a la que estic accedint es diu COMERCIAL i
intento obrir la taula de Clients
el CALC genera una sentència com aquesta :

Select * From "Comercial"."dbo"."Clients"

Executant la mateixa consulta de la la pantalla de terminal i utilitzant el
isql, també peta.
Ara bé, fent des d'isql un simple Select * from clients (o altres sentències
més complicades) no peta.
És una llàstima... estic treballant-hi a estones per mirar de solucionar-ho.

D'altra banda, sabeu si disposant d'una connexió ODBC que no falli, bé sigui
contra un SQLServer de Microsoft, bé sigui contra MySql, es poden fer taules
de consulta dins d'un full CALC a l'estil dels que es poden fer amb Excel.

Es tracta de crear una consulta que ve a ser un rang de cel·les amb els
valors de connexió a la font de dades i la sentència SQL que retorna les
dades. Abm un simple click-botó-dret damunt les cel"les es pot fer un
REFRESC de les dades.
Va molt bé i per a mi és vital saber si es pot fer amb CALC (ja sigui a
Linux ja sigui a Windows amb oOo)

PEP