Re: instalar Sarge amb un kernel mes recent

Una possibilitat seria instal·lar directament una etch, que en aquests
moments està congelada i en procés de passar a estable, teòricament ja
ho hauria de ser :).

Si ara instal·les una sarge, a part dels problemes que comentes, d'aquí
poc temps segurament hauràs de passar a etch.

El dl 19 de 02 del 2007 a les 13:50 +0100, en/na Jordi Funollet va
escriure: