Re: actulaitzacio mysql i errors de jocs de caracters

A Dilluns 19 Febrer 2007 07:08, Robert Garrigós Castro va escriure:
> He actualitzat el mysql 4.0 a 5 i tinc problemes amb els jocs de
> caràcters de les dades emmagatzemades. Les bbdd originals tenien dades
> en ut8 i amb el mysql5 consten com a suec. No he aconseguit res canviant
> el format de les taules a ut8. El curiós és que amb phpmyadmin i el
> navegador utilitzant utf8 veig les dades correctament. Consultant les
> dades amb el drupal no es visualitza el jocs de caràcters correcte, però
> sí qualselvo dada nova introduida desrpés de l'actualització.

No sé si pixo fora de test però em sonen campanes que això del suec no és pas
la codificació de caràcters, sinó amb això que s'anomena "collation", o forma
de comparar els caràcters. Surt bastant el "swedish" aquest perquè els
senyors de MySQL són suecs i al capdavall l'ordenació de l'lfabet en suec i
en català deu ser la mateixa.

A veure si això et serveix:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/es/charset-server.html

Orestes.