Re: Colors alterats

A Dilluns 19 Febrer 2007 17:37, Jaume Sabater va escriure:
> :-)
>
> En "charlie parker" m'ha inpirat, amb un iman he lograt tornar els colors
> una mica com haurien de ser... Què content que estic!
>
> El Monday 19 February 2007 12:20, Jaume Sabater va escriure:

I no tens cap estri desmagnetitzador, o algú que te'l pugui deixar?

En cas negatiu, el mètode clàssic és el de l'imant, però el problema és que un
imant permanent tendeix a magnetitzar, i no a desmagnetitzar.

Per fer-ho bé ho hauries de fer amb un camp magnètic altern i d'intensitat
decreixent. Pots provar-ho acostant a la pantalla un transformador endollat
(per allò dels 50 Hz, serveix potser qualsevol alimentador 220->baixa tensió)
i anant-lo allunyant poc a poc tot fent moviments circulars al voltant de la
zona afectada.

A veure què tal.

Orestes.