Re: una de gnomebaker...

On Mon, Feb 19, 2007 at 12:40:22PM +0100, Lluis wrote:
> http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_9660#Restrictions
>
> En principi soporta fins a 7 directoris de profunditat (que sumat a la
> propia arrel fa els 8 de maxim)
>
> Total: ves a saber... si no es imprescindible, "baixa" la profunditat de
> directoris en 1 (el que no veig clar es que poses 'path/amb/8/directoris',
> pero el missatge et diu que en tens 7... quin es el de veritat?)

Però segons man genisoimagerc hi ha una versió 2 de ISO9660, de l'any 1999 que
sí que permet més de 8 nivells de directoris.

Semba que si fas
genisoimagerc --iso-level=4 ...
sí que funciona.

Però si el gnomebaker no et deixa especificar els parametres del genisoimagerc
llavors no sé com fer-ho.
Pots tenir un fitxer .genisoimagrc amb opcions però no sé en quin format
s'hauria d'escriure. Ni si admet l'iso-level

man genisoimage :

[...]

     -iso-level level
              Set the ISO9660 conformance level. Valid numbers are 1 to 4.

              With  level  1,  files may only consist of one section and file‐
              names are restricted to 8.3 characters.

              With level 2, files may only consist of one section.

              With level 3, no  restrictions  (other  than  ISO-9660:1988)  do
              apply.

              With  all  ISO9660  levels  from  1  to  3,  all  filenames  are
              restricted to uppercase letters, numbers  and  underscores  (_).
              Filenames  are  limited  to  31 characters, directory nesting is
              limited to 8 levels, and pathnames are limited  to  255  charac‐
              ters.

              Level  4  officially  does  not exist but genisoimage maps it to
              ISO-9660:1999, which is ISO9660 version 2.

              With level 4, an enhanced volume descriptor with version  number
              and  file  structure version number set to 2 is emitted.  Direc‐
              tory nesting is not limited to 8 levels, there is no need for  a
              file  to contain a dot and the dot has no special meaning, file‐
              names do not have version numbers, and filenames can  be  up  to
              207 characters long, or 197 characters if Rock Ridge is used.

              When  creating  Version  2 images, genisoimage emits an enhanced
              volume descriptor, similar but not identical to a primary volume
              descriptor.  Be  careful  not  to  use  broken  software to make
              ISO9660 images bootable by assuming a second PVD copy and patch‐
              ing this putative PVD copy into an El Torito VD.

[...]

Al meu debian sid hi ha alguna cosa trencada perquè a SEE ALSO surt
genisoimagerc(5)
però man 5 genisoimagerc no troba res.
I més curiós encara, tampoc he trobat aquesta pàgina man per internet.
No m'havia passat mai.