Re: una de gnomebaker...

hola!!

gràcies per les respostes, hauré de 'rebaixar' aquesta profunditat a mà.. tot i que és una mica pal!

> http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_9660#Restrictions
>
> En principi soporta fins a 7 directoris de profunditat (que sumat a la
> propia arrel fa els 8 de maxim)
>
> Total: ves a saber... si no es imprescindible, "baixa" la profunditat de
> directoris en 1 (el que no veig clar es que poses 'path/amb/8/directoris',
> pero el missatge et diu que en tens 7... quin es el de veritat?)

només pel 'morbo', jo tampoc ho entenia. abans es queixava per una còpia d'un /etc que tenia per l'ordinador. quan has dit això de directori arrel he pensat que era això. però segueix fallant amb altres rutes. per exemple, un altre path que m'està fallant.:

feina/ESC/bundle_esc_directory/perl/ESC/Page/Admin/ColType

si sé comptar, n'hi ha 8, però el missatge d'error segueix dient això de:
genisoimage: Directories too deep for 'feina/ESC/bundle_esc_directory/perl/ESC/Page/Admin/ColType' (7) max is 6.

potser un error al missatge d'error? ;)

en fi, que a fer tars, ara!

només per curiositat (no he trastejat mai amb això de les ISO de cd), què passa si no segueixo el format aquest de l'ISO9660 ? com podria canviar-ho?

gràcies altre cop!

salutacions,

pau.