Re: una de gnomebaker...

En/na pau ha escrit:
hola!

intentant fer-me un backup amb el gnomebaker m'està saltant un error, perquè un dels seus ajudants, genisoimage, considera que hi han massa directoris a la ruta. concretament, l'error complert és aquest, però he deduït que la primera línia no compta per res:

I: -input-charset not specified, using utf-8 (detected in locale settings)
genisoimage: Directories too deep for 'path/amb/8/directoris' (7) max is 6.

he googlejat una estona, però no trobo res. tampoc veig cap gnomebakerrc o per l'estil, on li pugui indicar que usi una iso que s'empassi rutes amb molts directoris... o d'altres opcions de configuració. perquè al man del genisoimage hi diu que té alguns problemes amb certes ISO..

en fi, que si algú s'hi ha trobat o pot donar-me una indicació... serà (molt) benvinguda!

gràcies i salutacions,
pau.

Hola Pau,

Jo tenia el mateix problema i vaig acabar fent un petit script que fa un tar dels directoris que vull guardar, genera una imatge iso amb aquest tar i acaba amb un cdrecord... Amb això faig les còpies de seguretat setmanals del PC de casa

Ja sé que no et responc directament la teva pregunta, però és una forma de saltar-se el problema...

a veure si algú altre et pot donar més informació

Jordi