Re: lentitud d'un portàtil

A Dimarts 13 Febrer 2007 13:51, Guillem va escriure:
> Jo vaig tenir un problema semblat amb la darrera versió d'ubuntu en el
> portatil.
>
> Creia que tenia partició swap fins que vaig fer un cat /proc/meminfo  |
> grep Swap i la meva sorpresa va ser que ho tenia tot a zero.
>
> Seguit les indicacions de la wiki d'ubuntu ho vaig arreglar, i
> aleatòriament hi havia cops que me deixava sense swap.

El problema del swap que desapareix és un bug conegut de la Edgy, i que s'ha
tractat en un fil de la llista
https://lists.lafarga.cpl.upc.edu/mailman/listinfo/ubuntucat-info (cerca
per "swap edgy" a l'assumpte, i també al bloc del Benjamí:
http://blog.bitassa.cat/arxiu/2006/12/10/639/

Pots provar a veure si és això.

Orestes.