Re: el portàtil que anava lent.

Hola,

On Feb/12/2007, xavi wrote:

> perdó per obrir un altre fil, però és que ara mateix no tinc a mà els
> correus rebuts sobre la qüestió.

cap problema

> el company que havia tingut aquest problema m'informa d'això:

> podria ser això, carles?

(hi ha dos carles, un sóc jo) No crec que sigui això :-( perquè amb això
veuriem el kmail al top, el sistema aniria lent consumint tota la CPU.
El què passa és que va lent però té CPU lliure (i entrada/sortida de
disc, i memòria lliure).
De totes maneres li he comentat al meu amic que té el problema que
canviï el kernel, que faci unes proves més amb mode texte/gràfic, etc.
etc.

Seguiré informant :-) gràcies per la idea!

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona