el portàtil que anava lent.

perdó per obrir un altre fil, però és que ara mateix no tinc a mà els correus rebuts sobre la qüestió.

el company que havia tingut aquest problema m'informa d'això:

Hola
jo soc el de la Kubuntu que anava molt poc a poc que diu el Xavi (em penso). Al final el problema venia d'un bug del Kontact (en realitat del Kmail). Sembla ser que quan l'ordinador es tanca i el Kmail esta fent alguna cosa, un dels indexs del kmail es corromp i fa que tot vagi molt poc a poc. Només cal esborrar-lo, i ja està. Per saber quin és aquest fitxer cal fer, des de la consola:

find ~/.kde/share/apps/kmail -name '*.ids' -exec grep -Hc '^xV4' '{}' \; | grep -v ':1$'

et diu quin és, l'esborres i tot va com una seda un altre cop. Sort
Bernat

podria ser això, carles?

--
xavi | lorajoler@paranoici.org.