Re: Paquets

> Ostres, he tingut el nano amb febrades tota la setmana i he estat "out" de
> les
> llistes. Veig que algú encara es recorda de mi, gràcies.
>
> Però deu fer temps que no ens veiem, Lluís, perquè això que jo tinc més
> coneixement t'ho has inventat.
>
> Però anem al gra. Ja sé que potser molta gent viu als voltants de BCN,
> però a
> mi m'agrada descentralitzar. Recordo que tenim pendent encara una cassola
> de
> tros en alguna banda de la Catalunya nova, i que això es podria extendre a
> [...]

D'acord vaig dir cassola ;-)

Tema cassola i en funció de quants s'apuntin és pot fer al meu Poble (
Arbeca, ( Lleida ) ) on descobrireu les cabanes de volta, construccions de
pedra seca típiques de la zona. L'altra alternativa si no son gaires és
fer-ho a Rubí, on visc, disposo d'una terrassa amb vistes i tindríem
connexió wifi, plus la possibilitat de gaudir d'una hipotèrmia amb l'aigua
de la piscineta.

Finalment per trassegar unes cervesetes, vi o cava proposo la TrasKa
TrusKa de Molins de Rei, local sense fum però amb un generós cendrer a la
sortida i uns "enfilalls" deliciosos a l'interior.

Jo també m'hi apunto.