Re: Paquets

El Friday 09 February 2007 17:24, Lluís Gras va escriure:

> I l'apt-cacher ?
Sempre hi ha mil maneres de fer lo mateix en *nix ;-P

> I les barbes ?
A veure qui fa més pinta de Richard Stallman xD

> I les Voll-Dams ?
Això dic jo...

> Una trobada presencial estaria prou bé ;-)
Home, sí, ningú obliga a comsumir, però no vull aparentar eccessiu frikisme
enmig d'un grup de barbuts amb portàtils en plena Plaça Catalunya... U__u
--
:: Jaume Sabater

  Un hacker no va a reunions de hackers
  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona