Re: Paquets

> Sempre hi ha mil maneres de fer lo mateix en *nix ;-P

> A veure qui fa més pinta de Richard Stallman xD

Jo no !!! ... i no és per falta de pel, és un problema de distribució ;-)
El que ocupava el frontispici s'ha traslladat a l'esquena i d'altres
migracions que no detallaré per respecte a la llista.

Vull dir que hores d'ara tinc el meló rasuradet, un goig tu.

> Això dic jo...

Aquest punt m'interessa força, ja fa uns anys que vaig abandonar la Sant
Miquel de la meva terra i m'he abocat al consum "respectuós" de les
"gordans".

> Home, sí, ningú obliga a comsumir, però no vull aparentar eccessiu
> frikisme
> enmig d'un grup de barbuts amb portàtils en plena Plaça Catalunya... U__u

Estic analitzant la paraula "comsumir" i l'únic significat lògic que li he
trobat és com fer un "su" en plena migdiada.

Que algú amb més esme i coneixement posi data i coordenades geogràfiques.

Orestes ???