Re: Paquets

El Friday 09 February 2007 16:24, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> 	Només un petit comentari: hi ha eines com l'apt-proxy que creen
> "imatges" locals dels repositoris oficials. És una eina útil quan tens
> varies màquines en xarxa: et baixes un cop el paquet i la resta de
> màquines "reutilitzen" el paquet baixat. Estalvia ample de banda i les
> instal·lacions a la resta de màquines de la xarxa són molt més ràpides.

Una altra opció és fer un apt-get install squid en una màquina, i en les demés
declarar la variable http_proxy amb el valor de la màquina que té squid. Molt
eficient.

> PD: Si feu una costellada Debian-user-catalan jo m'apunto.

Sips, algun dia ens podríem veure les barbes ;-P
--
:: Jaume Sabater

  Un hacker no va a reunions de hackers
  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona