Re: Paquets

En/na Cubells ha escrit:

> [...]
>
> Jo mai he fet això de crear un propi repositori. Per què?
>
> Tinc una bona adsl i tot el que necessito està dos clics. Per tant sempre
> faig sudo aptitude install perolo, sudo aptitude remove perolo, i sudo
> aptitude purge perolo.
>
> Però clar, això depén dels gustos de cadascú.
>
> Tampoc és que sigui molt partidari. T'ho explico. Imagina't que tens una
> quantitat considerable de paquets. Cada cert temps canvien les versions:
> 1.01, 1.02...
>
> T'imagines assabentar-te de quina és la versió de cada paquet del teu
> [...]

	Només un petit comentari: hi ha eines com l'apt-proxy que creen
"imatges" locals dels repositoris oficials. És una eina útil quan tens
varies màquines en xarxa: et baixes un cop el paquet i la resta de
màquines "reutilitzen" el paquet baixat. Estalvia ample de banda i les
instal·lacions a la resta de màquines de la xarxa són molt més ràpides.

PD: Si feu una costellada Debian-user-catalan jo m'apunto.

--
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |