Re: Paquets

Cubells dixit:

> Jo mai he fet això de crear un propi repositori. Per què?
>
> Tinc una bona adsl i tot el que necessito està dos clics. Per tant sempre
> faig sudo aptitude install perolo, sudo aptitude remove perolo, i sudo
> aptitude purge perolo.
>
> Però clar, això depén dels gustos de cadascú.

Doncs per mi el premi al millor suggeriment de la setmana se l'endú en Jaume
(per variar). Tenir un 'deb file://...' és ideal per aquells paquets que no
són en cap repositori però que algú ha tingut el detall d'empaquetar
com .deb.

O fins i tot pels .rpm que converteixes tu mateix amb 'alien'.

--
### Jordi Funollet