[no subject]

Correcció ben feta, Jordi.

Però cal aclarir.

Quan jo he dit que l'apt, el synaptic i l'aptitude són frontends del dpkg
no he volgut dir que el dpkg=apt i que dpkg=synaptic.

El que voli dir, és que. a l'hora d'instal·lar un paquet, aquests
programes el que fan és, al cap i a la fi, un dpkg -i.

Evidentment, l'apt és molt millor que el dpkg, i tots els que duguem uns
quants anys sabem el que és pegar-se amb el dpkg. L'aptitude és millor que
l'apt perquè resol millor les dependències, i és el que utilitzo jo
normalment.

Potser, algú dels dos ha agafat malament el significat de frontend. Jo
entenc, per exemple, que el klamav és un frontend del clamav, però, Jordi,
el klamav té opcions diferents del clamav, i per aixó no deixa de ser un
frontend.

En aquesta línia, el synaptic el considero un frontend de l'apt-get, però
aquest té altres opcions diferents a l'apt.

Potser no deuria fer servir el terme frontend, que com totes les paraules
angleses són massa genèriques al ser traduïdes...

Salut i gràcies pel teu aclariment!