Re: Debian en usb

Hola,

On Feb/03/2007, Carles Pina i Estany wrote:

> buf, tot allò està MOLT desactualitzat! :-(
> ara hi ha maneres molt fàcil amb distribucions molt modernes que fan el
> mateix i millor

En Xavi Drudis em deia ahir per mail a veure si puc passar alguns
enllaços. Té raó, però no ho vaig fer per motius: fa _anys_ que no
arranco un Linux des de USB. Després de la Catux-USB versió primera
quasi he deixat el tema (per altres interessos). El projecte, de la
catux-usb està força congelat (hi ha una previa de la versió 2, però que
jo sàpiga fa mesos que no es fa res)

Dic el què he vist sense provar:
-Una basada en Gentoo, que feia molt bona pinta (amb les consequencies
d'estar basat en gentoo)
-He vist tutorials (crec que just a la portada de bulma, bulma.net) per
tenir una debian en un usb, de forma fàcil
-Mandriva té una versió que arranca en USB
-Altres que no recordo

Però no tinc enllaços ni noms a mà, ho sento :-(

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona