Re: Paquets

EL Thu, 8 Feb 2007 17:20:13 +0100
Josep Molero i Puig <josep.molero@sp.procap.com> escrigué:

> [...]
> El gestor de paquets apt-get i la versió gràfica Synaptics van molt
> bé. De vegades, quan em cal alguna cosa i sé que està en un
> repositori concret, afegeixo el repositori al
> fitxer /etc/apt/cources.list i ... au, actualitzar i marcar per a
> instal·lar.
>
> Però tinc un dubte ...
> Si baixo un paquet via ftp o wget o el que sigui, i l'instal·lo
> directament des d'una finestra de terminal... què passa amb la
> informació del paquet ? Hi ha alguna manera que quedi dins de la
> llista de paquets amb els que apt-get o synaptics treballa ?

Que jo sàpiga no, ja que la info que obtens quan fas apt-cache
search/show es dins els arxius que es generen/baixen quan fas
apt-get/aptitude update i que es baixa dels repositoris que hi ha al
sources.list.
> PEP

Salutacions

Siau

	Miquel

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
Llamadas a fijos y m�es desde 1 c�imo por minuto.
http://es.voice.yahoo.com