Re: ekiga, ekiga, ekiga, ekiga...

Quoting rpb <rpbsant@gmail.com>:

Doncs potser tens raó... però ho hauria de fer sempre que fes servir
micro i altaveus, no? no només amb l'ekiga. De fet, jo sospitava una
possible realimentació, com una acoplada de guitarra de Heavy Metal
(ja que estem amb els símils...) però també ho fa a volums molt baixos
(tot i que s'agreuja molt al pujar el volum de micro i/o altaveus.

Francament, el portàtil no està gens malament pel preu que em va
costar, però "hi-fi"... It's going to be that not, el sistema de so és
un trunyo.

Jo aviso que he notat reverberacions d'aquesta mena tant amb l'ekiga com amb l'skype. El problema és que amb els mateixos paràmetres general i el mateix equip amb l'ekiga me fot molta rever mentre que amb l'skype gairebé és inapreciable ¿?

"Si mai tens l'oportunitat d'obrir la "caixa de reverberació" d'un
amplificador
de guitarra elèctrica en veuràs un exemple exagerat."

Doncs potser ha arribat el dia, perquè el meu venerat Roland Jazz
Chorus 120 comença a fallar... :,-(

Doncs aprofita i compra ara, que els amplis que fan ara són una virgueria. Tot el contrari dels instruments, que sembla que ens vulguin prendre el pel. Imagina't que per que jo prefereixi tocar amb el meu venerable baix Westone Thunderbird a comprar-me un fender dels d'ara... IMHO, és clar.

RPB

--
xavi | lorajoler@paranoici.org.