TightVNC: ERA: nx per sarge

Bé, al final opto per lo fàcil, i he trobat que tightvnc té paquets
per totes les arquitectures i equips que tinc, o sigui que m'he
decidit a provar-lo. Funciona raonablement bé, però m'obre una sessió
espantosa de twm. A més, la obre directament, sense passar per cap
pantalla de login. He provat d'editar el fitxer .vnc/xstartup, però
tot el que no sigui:

twm &

m'obre una pantalla gris sense res. Amb twm al menys tinc alguns menus
i una consola. Els logs no indiquen res estrany. M'agradaria iniciar
la sessió amb el xfce que hi tinc al servidor, però no hi ha manera.
Per internet només he trobat com fer-ho amb gdm o kdm, però jo faig
servir xdm, i enlloc trobo la solució. A més, preferiria començar amb
la pantalla de login (com ho podia fer abans amb Xephyr) en lloc
d'anar directament a una sessió X, i així poder entrar amb l'usuari
que em sembli. Teniu alguna solució que no passi per instalar kdm o
gdm?
Agraït.

RPB