Re: ekiga, ekiga, ekiga, ekiga...

Doncs potser tens raó... però ho hauria de fer sempre que fes servir
micro i altaveus, no? no només amb l'ekiga. De fet, jo sospitava una
possible realimentació, com una acoplada de guitarra de Heavy Metal
(ja que estem amb els símils...) però també ho fa a volums molt baixos
(tot i que s'agreuja molt al pujar el volum de micro i/o altaveus.

Francament, el portàtil no està gens malament pel preu que em va
costar, però "hi-fi"... It's going to be that not, el sistema de so és
un trunyo.

"Si mai tens l'oportunitat d'obrir la "caixa de reverberació" d'un amplificador
de guitarra elèctrica en veuràs un exemple exagerat."

Doncs potser ha arribat el dia, perquè el meu venerat Roland Jazz
Chorus 120 comença a fallar... :,-(

RPB